Vanlige spørsmål og svar om tjenester og service

Her finner du vanlige spørsmål,og svar om Biltemas tjenester og service.

  1. Informasjon om gavekort
    <p>Gavekort er gyldige i tolv m&aring;neder fra datoen de ble fylt p&aring; (informasjonen er tilgjengelig p&aring; baksiden av kortet). Mistet eller skadet gavekort erstattes ikke. N&aring;r gyldighetsdatoen er passert, er ikke kortet lenger aktivt, og det kan ikke fornyes.</p>
  2. Hva er Mitt Biltema?
    <p>N&aring; blir det b&aring;de morsommere og enklere &aring; v&aelig;re kunde hos Biltema. Med Mitt Biltema f&aring;r du tilgang til lagrede handlelister og digitale kvitteringer. Mitt Biltema er helt gratis, og du kan lese mer her.</p>
  3. Kan jeg bestille produkter fra Biltema via postordre eller nettsted?
    <p>For &oslash;yeblikket tilbyr vi ikke hjemlevering, men med tjenesten Kj&oslash;p &amp; Hent kan du kj&oslash;pe varer p&aring; nett og deretter hente dem ferdig pakket hos n&aelig;rmeste varehus. Du kan ogs&aring; velge &aring; f&aring; varene dine levert til bilen av de ansatte.</p>
  4. Lagrer Biltema rammenummeret ved kjøp av sykkel?
    <p>Nei. Som kunde har du selv ansvar for &aring; notere rammenummeret n&aring;r du kj&oslash;per en sykkel, og for &aring; ta vare p&aring; det. Vi anbefaler at du skriver ned rammenummeret p&aring; instruksjonene som leveres med sykkelen.</p>
  5. Jeg vil abonnere på Biltemas nyhetsbrev. Hvordan gjør jeg det?
    <p>Les mer om v&aring;rt nyhetsbrev og&nbsp;<a href="https://www.biltema.no/kundeservice/produktinformasjon/nyhetsbrev/">meld deg p&aring; her</a>.</p>