Returer og reklamasjoner
Hva gjør jeg dersom jeg ønsker å returnere en vare?
Ved kjøp hos Biltema har du 30-dagers åpent kjøpt, hvilket betyr at du har mulighet til å få pengene tilbake når du returnerer varen din. Du bestemmer selv i hvilket varehus du vil returnere varen.
Hva gjør jeg dersom jeg angrer på kjøpet eller ønsker å bytte varen?
Oppsøk servicedisken i ditt nærmeste varehus. OBS! Husk å ta med kvitteringen.
Varene kan kun byttes eller returneres dersom følgende vilkår er oppfylt:
- Varen er ubrukt, i original emballasje.
- Originalemballasjen er uskadet (oljer og kjemikalier som mangler forsegling, byttes/ returneres ikke).
- Kvittering fremvises.
- Byttet/returen skjer innen 30 dager fra kjøpsdato.
- Bytte / retur kan kun gjøres i landet varen er kjøpt.
- NB! Bileelektronikk returneres ikke!
Hvordan reklamere
Det er via varehusene vi registrerer feil og avvik i våre produkter. Alle undersøkelser og vurderinger av eventuelle feil, bytte og reklamasjoner gjøres fysisk i varehus. Ta derfor med varen til ditt nærmeste varehus. Husk kvittering, har du ikke kvittering er kontoutskrift fullgod erstatning. Ønsker du å kontakte et av våre varehus kan du sende e-post eller ring vår kundeservice på telefonnummer 22 22 20 22.